Alla inlägg den 13 september 2013

Av Jess - 13 september 2013 22:59

Tiden rusar likt inget annat, men det är bara att gilla läget. Nästa vecka ska jag förlja med Nanna på nåt som heter ung in, ska bli spännande och se vad det är och vad det ger. Sen väntar vi ju FORTFARANDE på besked angående särskiltboende. Nu har dom bara 18 dagar på sig att ge svar!!!!Ska på hab möte nästa vecka också angående Nanna och överflytt till vuxen hab. Sen så har Lilltrollet fått tid för en gastoskopi i narkos den 2 oktober i hudiksvall. Så vi blev erbjuden att komma dit kvällen före och sova kvar vilket vi tackade ja till, så jag kommer ta ledigt från jobbet 2 nätter för att kunna vara med kommer även missa en lektion.

 

Vet ni jag saknar nå oerhört att vara jourhem för katter, kanske låter galet men även om jag jobbar, går i skolan mm så finns jag oftast hemma och är inte jag där så är nån annan i familjen det. Att se hur en katt som är skygg sakta men säkert blir social och lär sig lita på männoskor igen är en underbar känsla eller när man har kattungar som växer så det knakar. Från noll till 12 veckor händer massor och jag har varit lyckligt lottad som fått vara med om att se kattungar växa upp några gånger. En sak är då säker att jag skulle aldrig vända ryggen åt ett djur som behöver hjälp!!! Kom ihåg att det är ALDRIG djurets fel utan människans!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards