Alla inlägg den 7 september 2013

Av Jess - 7 september 2013 06:34

  Ja så känner jag mig just nu, tagit alvedon så febern går ner så jag klarar att gå med vovven en kortis. Inatt har jag sovit med Lilltrollet då hon inte kunde sova vilket gör att jag är stel i varenda del av kroppen. Låg och funderade under natten på alla diskussioner man gått igenom angående barn som vill sova i föräldrarnas säng. Jag anser att det är naturligt att barn ska få sova med sina föräldrar om dom behöver trygghet, varför inte? Föräldrarna sover ju tillsammans varför skall inte barn få det då? Visst barn behöver liksom vi vuxna lära sig sova i egen säng men innan dom är mogna för det då anser jag att det är totyr att låta barn vara rädda och otrygga, det finns barn som kan sova själv så alla behöver det inte. Lilltrollet må vara 13 år på pappret men hon är inte som "andra*" barn, hon behöver trygghet och stabilitet och för att ge henne det hon behöver så sover jag i hennes säng med henne när hon behöver det även om jag får ont. Jag och P fick våra unika barn tillsammans och då har vi även ett ansvar att se till att dom får det dom behöver. Jag tycker att det är så himlans fel att vuxna människor tvingar sina barn att sova ensamma, med vilken rätt har man som förälder att säga nej du är så stor nu så du måste lära dig sova i egen säng? Vill med detta säga till er som anammar denna metod att sov själva sova i EGEN säng utan nån annan.I dagens samhälle behöver barn få allt stöd dom kan få, världen utanför är grym och rå, så varför inte ge trygghet. Visst är vi alla olika men alla har behov av trygghet eller hur. Nej nu försöka få i mig kaffe sen ta ut vovven. Ha en bra dag folket

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards