Alla inlägg den 8 september 2013

Av Jess - 8 september 2013 09:45

Jaha då var det söndag igen då. Har startat både disk och tvättmaskinen , finns knappt nå rena kläder pga att jag varit sjuk och inte orkat tvätta. Mår bättre idag men är oerhört seg i kroppen och snorar. Lilltrollet är på bättringsvägen liksom Susann, Nanna mår fortfarande som en trasa och igår sjuknade P in så snart har vi alla haft vår förkylning. Är drygt med förkylning tycker jag för det tar så hårt på hela kroppen. Igår så fick Lilltrollet för sig att städa och då menar jag städa hela sitt rum. Hon vill ha en sköldpadda så vi gjorde en deal med henne. Om hon ser till att hennes rum är rent och snyggt hela tiden ( och att hon givetvis ska fortsätta i den stilen) fram till jul så ska hon få köpa en skldpadda. Hon ska även läsa på och lära sig det hon behöver för att kunna sköta om den. Vi kommer att läsa på så vi kan förhöra henne så vi ser att hon kan och vet. Förutom hennes energiryck igår så har hela familjen gått på minimal fart hela helgen. Men nya tag veckan som kommer och försöka hinna ikapp med det jag ligger efter med i både hemmet och skolan, för jag har missat några lektioner pga att jag varit/är sjuk. Så nu kaffe sen ge mig in i läxornas värld. Ha en bra söndag gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards