Alla inlägg den 20 september 2013

Av Jess - 20 september 2013 14:56

  Japp och jag har nu 1 veckas ledigt från jobbet. Denna vecka plus nån vecka bakåt har verkligen sugit all energi ur mig. Jag är helt slut både själsligt och kroppsligt. Har bestämt mig för denna helg bara slappa och göra ingenting förutom att jag ska göra en delrapport som ska lämnas in senast söndag kl 23:59. Ska banne mig ta en kall öl ikväll och glo på film . Japp så blir det. Känner att jag måste ladda upp mig för jag är nu ganska nära den berömda väggen och den vill jag inte möta. Har gjort det en gång och det är inte värt att träffa den igen.Nässta vecka har jag stuvat om lite plus att jag ju numer bara läser svenska gör att jag kan ladda upp mig. Har faktiskt bestämt mig för att ta en heldag att spela W.O.W bara för att jag vet att jag kan koppla ifrån allt då. Barnen kommer knappt märka nåt skulle jag tro, bara dom får mat när det är den tiden på dygnet*S* Nej nu lata mig på fb en stund.

Ps Sänder mina tankar till 2 personer som ligger på sjukhuset. Krya på er och bli frisk fort.

40

Av Jess - 20 september 2013 00:19

Ja om några månader kommer jag till 40 sträcket jag med. Har fått lite små frågor om vad jag önskar mig när jag fyller 40. Tja jo jag önskar mig en konsert med dimmu borgir, pengar till tatueringar och en resa utomlands för 2 i 1 vecka inklusive barn och djurvakt*S*Så nu vet ni det.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards