Alla inlägg den 21 september 2013

Av Jess - 21 september 2013 17:19

  Ja det kan man lugnt säga. Tröttheten hinner ikapp och jag skulle kunna sova i en vecka känns det som. Men det blir lugnare nu för jag tänker inte ta kål på mig själv. Idag är det en slödag utan dess like här hemma. Flickorna på sina rum halv sega,P framför nya GTA och jag har masat mig från soffan till datorn en stund. Fast det där med sova är svårt, fick 2 timmar inatt men har sovit lite på dagen faktiskt. Gjorde en pasta röra med bacon till middag för jag orkade inte göra nåt kreativt, men det blev mat iallafall*S* Skulle igentligen satt mig med delrapporten idag men är alldeles för trött för det så det får bli i morgon. Har tittat på F1 kvalet och som vanligt tog Vettel pull position igen*ler* Blir spännande och se hur många krascher det blir i morgon och som tur är så ligger galningen Maldonado på plast 18 så det blev en mindre att oroa sig för. Sen har vi Perez och Grotjean som också är galna och kan ställa till det för bland annat Vettel. Men hoppas dom håller sig undan .


Måste bara dela med mig av en sak. Jag måste vara osynlig har jag kommit fram till. Igår när jag ochP var och handlade mötte vi (jag har ingen kontakt längre med dessa men P har sporadisk kontakt) några vi känner /kände. Hej P sa dom och gick... Hmm jo nog för att jag är kort men jag är bredare än jag är lång vilket gör det omöjligt att missa mig. Men men vill man vara barnslig så är det helt ok tycker jag. Dock ska man INTE dra in barnen i en sån här grej. Barnet brukar alltid glatt heja på mig men igår verkade det som att barnet inte fick. Så om man har problem mednån låt inte barnen dras med i det för dom har inget med det att göra! Nej nu orkar jag inte sitta här så ha en bra lördag gott folk.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards