Alla inlägg den 30 september 2015

Av Jess - 30 september 2015 08:35

God morgon!

Fick en smärre chock när jag skulle ta mjölk ur kylen för att hälla i kaffet. Mjölken var varm samt att det inte luktade mumsigt i kylen. Jaha, den är trasig! Kul eller inte, tur man bor i hyres så det blev till att kontakta hyresvärden så nu väntar jag på att någon ska höra av sig. Har plockat ur allt ur kylen och det mesta får jag slänga *suck* Frysen är förmodligen också paj då hela enheten är VÄLDIGT tyst men som tur är var den något isig så jag hoppas den håller tills hyresvärden kommer och byter ut hela enheten. Tyvärr omkullkastades alla planer nu på eftermiddagen pga detta, men men bara gilla läget helt enkelt. Nej lite mer kaffe ( utan mjölk = ont i magen) sen plugga. Ha en bra dag alla.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards