Alla inlägg den 13 september 2015

Av Jess - 13 september 2015 20:30

Så var helgen snart slut för denna gång. Jag har inte tagit fram skolprylarna men varit påväg då jag haft lite tråkigt nån kväll. Jag verkligen älskar att det börjar bli mörkt på kvällarna igen. Jag älskar att ha ljus tända, dock har jag inga levande ljus då jag har katter som fortfarande inte fattar att man kan bränna sig, så jag har fejk ljus och det fungerar lika bra samt är säkrare! Har donat och grejat här hemma, maken har putsat alla fönster medans jag fixat gardiner. Finns en hel del kvar att göra men det får vänta till helgen, vill köpa lite nya saker och så men får vänta lite med det tills jag ser hur mycket ( om det nu blir nå kvar av pengarna vill säga) pengar det blir kvar när räkningar och mat är fixat. Idag har Linda, Susann och Chris varit här på mat, vi brukar försöka att äta mat ihop HELA familjen ( dock saknades Johan, Lindas kille) en dag i veckan. Jag har ju haft många barn runt mig jämnt ( både mina egna och andras) så det känns lite tomt nu när det bara är Diddi och Nanna kvar här hemma. Nä nu ska jag njuta av min mugg med te och invänta att maken övníngskört färdigt, det är Linda som är ute och tränar nu ikväll. Ny dag i morgon och nya tag!

Ha en underbar kväll alla.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards