Alla inlägg den 6 september 2015

Av Jess - 6 september 2015 19:17

Så blidde det kväller!

Idag har jag och maken varit till det primitiva gymmet och tränat. Märktes att jag intehållt på med vikter på nästan en vecka men det är bara att köra på. Har tittar på formel 1 och det var ganska tråkigt lopp fram till slutet, då hände det grejer. Sen har jag gjort köttfärssås och spagetti till middag, Ninna, Suss och Chris kom på mat också. Var ju liksom en vecka sedan som jag såg dem sist. Har hunnit tvättat lite samt fixat dosetter och jag har pluggat lite, rättare sagt jag har börjat läsa av den litteratur jag har införskaffat till studierna. Finns otroligt mycke matnyttigt och intressant att läsa. Det är intressant hur olika modeller används beroendes på vilken man har i grunden och förlitar sig på. Tja, jag vet inte riktigt vilken modell som står mig närmast men det kommer att visa sig antar jag.

Har fixat Diddis whiteboard så hon kan se hur veckan ser ut. Har nästan blivit klar med matsedeln inför nästa vecka. Har packat det jag ska ha med mig i morgon förutom min platta, den behöver ladda under natten så det får jag göra i morgon. Har sådan tur att jag kan åka in till komvux med Gustav då hon åker in några timmar innan hon börjar sin/sina lektioner. Ska möta Camilla på komvux , vi ska boka studierum och sedan gå till biblioteket. Men innan det blir det fika med Gustav och Camilla, samt att jag ska sälja min psykiatri bok som jag hade i våras när jag pluggade. Nä nu måste jag fixa Diddis matlåda samt ge henne sin kvälls med. Sen ska jag rasta hundarna och invänta att maken kommer hem, han skulle köra hem Suss och Chris samt hjälpa till med någon dator så det kan nog ta lite tid.

 

Var rädd om varandra man vet aldrig när det är försent.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards