Alla inlägg den 21 september 2015

Av Jess - 21 september 2015 07:44

God morgon där ute.

Sovit lite oroligt och vaknade tidigt som bara den. Kom till Säter igår och bor på vandrarhemmet. Åkte med Camilla som också bor här på vandrarhemmet, det är bara vi som är här förtillfället men vet att vi blir minst en till då resterande av kurskamraterna dyker upp idag. Saknar familjen hemma och har lite svårt att koppla av pga det, tur jag har fulla dagar och att jag åker hem i morgon eftermiddag. Ska bli kul att träffa alla igen saknar dem fast man inte känner alla, ska bbli himla kul att träffa Malin , henne saknar jag massor. Det är ju som bekant höst nu och jag tycker det är svårt att klä sig, ena stunden är det snorkallt och andra är det varmt. Sen växlar det snabbt mellan vackert väder och regn, precis så som hösten är. Ska väl straxt packa ner det jag tror vi ska ha med oss till skolan så det är gjort. Ska bara dricka upp kaffet först, kopp nummer 3 för dagen. Hoppas alla får en underbar dag och att ni är rädda om varandra.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards