Alla inlägg den 17 september 2015

Av Jess - 17 september 2015 05:55

God morgon!

Varit uppe ett tag och har snart hunnit göra det som ska göras för dagen förutom dammsugning och tvätt då men det får vänta tills jag kommer hem från skolan. Idag blir det hel dag på komvux men mina kurskamrater. Blir spännande att se vad de andra fått fram och om vi fortfarande tänker lika, som det varit hittills så tänker vi lika. Vi ska diskutera och sammanställa det vi gjort sedan ska det skickas in. Det är så intressant att plugga psykiatri och jag inser mer och mer att detta är verkligen vad jag vill, fast det har jag vetat i många år men inte tagit steget på grund av olika faktorer. Jag längtar efter LIA perioden samt att få läsa och lära mig mer om barn och ungdom, visst har jag MÅNGA års erfarenhet men man kan aldrig få för mycket kunskap samt att det finns otroligt mycket att lära innan jag kan ge mig ut på arbetsmarknaden och jobba med barn och ungdomar. För det är just det jag vill, kan jag stötta och vara till hjälp mm för någon så gör jag ett bra jobb. Man kan kanske inte hälpa alla men man kan alltid hjälpa någon. Min  LIA sista terminen vill jag göra på BUP även om jag måste pendla för att få den. Det betyder otroligt mycket för mig så jag är villig att pendla ganska långt för att få det. Nej, nu måste jag rasta vovvarna sen ska Diddi väckas mm innan jag beger mig till skolan. 

Var rädd om varandra där ute, le mot dina medmänniskor så gör du säkert någons dag   

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards