Alla inlägg den 1 september 2015

Av Jess - 1 september 2015 07:18

God morgon.

Vilken dag det blev igår. Massor med information och lära känna nya trevliga människor. Vi tog även en gruppbild samt enskild bild mm igår. Nu är jag inte ensam på vandrarhemmet utan det är en del från klassen som bor här med. Vi delade in oss i studiegrupper igår och dem är nästan helt klara. Vi blir fem eller sex i gruppen jag är med i och som det verkar så kommer vi hålla till i Gävle, det är en klar fördel för mig som har nära dit. har fått bra kontakt med två tjejer som verkar jättetrevliga och raka, sånt tycker jag om. Vi var ute och gick runt i Säter igår och tappade bort tiden, det var skönt att komma ut och rensa skallen och se oss omkring, sedan satt vi och tittade på lite tv innan vi gick till våra rum runt 22 tiden. Idag ska vi för lite korta "föreläsningar" inom olika avdelningar och områden inom psykiatrin på förmiddagen sen har jag inte koll på vad som händer. Har sovit som en klubbad säl inatt och vaknade kl 4:30, så då tog jag och tränade drygt en timme innan jag duschade mm och nu sitter jag här med kaffe ich inväntar att klockan ska bli 8,30 då jag ska möta upp de andra två och gå till skolan. Jag tycker det är så kul och spännande. Jo just det vi fick skriva brev till oss själva igår som vi ska få tillbaka på avslutningen om 2 år ca, blir kul att se hur man utvecklats och hur man tänker då jämnfört med idag. Nej nu mer kaffe och kolla mail mm. Ha en underbar dag för det skajag ha trots att det är grått och regnet hänger i luften.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards