Alla inlägg den 23 september 2015

Av Jess - 23 september 2015 15:09

Jag vaknade med en stor saknad. Älskade Älva jag saknar dig massor och det är tomt utan dig. Jag kunde inte förstå varför jag kände som jag gjorde förutom den stora saknaden jag kände. Jag saknar dig varje dag men en del dagar är tyngre och lite mer sorgsna, idag är en sådan dag. Såg att det inte bara är jag som har dig extra i tankarna idag, jag började fundera lite på varför just idag. Det tog ett tag sen kom jag på det, det är ju mabon och du är här för att påminna och visa att du firar på din sida. Så idag älskade Älvan ska jag göra middag på rotsaker och göra en äppelpaj samt baka bröd till maten. Jag längtar så efter dig, sitter och lyssnar på dina spellistor på spotify och mellan varven kommer tårarna. Jag vet att du har det bra nu och att du är lycklig, en dag kommer vi efter och då tar vi vid där vi slutade. Må Gudinnorna dansa med dig idag och ät gott så ska jag göra vad jag kan för att känna kärleken som Gudinnorna ger till oss alla, vem vet kanske du kommer visuellt och ger en kram. Tänder ljus för dig till kvällen och väntar på att få höra/känna dig!

 

B*B till er alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards