Alla inlägg den 3 september 2015

...

Av Jess - 3 september 2015 06:15

God morgon!

Jag är så glad att jag pluggar denna utbildning. Den är intressant och jag har trevliga och roliga klasskamrater. Studiegruppen är nu klar och vi har gjort en del ihop som grupp, vi blev 7 stycken och det känns som om vi alla är på samma våglängd. Dagarna går väldigt fort och jag är duktigt trött i huvudet, blir som om man har bommull i skallen efter skoldagarna. 

Jag vaknar förvisso tidigt men det gör inget för då kan jag träna innan det är dags för skolan. Jag saknar dock familjen väldigt mycket och i morgon så får jag träffa dem igen. Det är sanslöst hur fort veckan gått. Nej nu har jag inte tid med detta, dags för en dusch eftersom jag tränat. Ha en bra dag alla och var rädd om varandra!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards