Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Jess - 19 maj 2015 10:00


Jag tycker att det är väldigt roligt att maken och jag har börjat springa ihop. Han har även en sådan där dyr cykel som han cyklar på, han kommer ta upp cyklingen också. Kan bli hur bra som helst detta ju, träning och kostomläggning. Vi har ju köpt lite saker t.ex protein och lite träningskläder mm nu och det sporrar ännu mer. Lite kul är det att mina syskon också tränar en hel del, allt kom liksom när vi vart ”vuxna” dock har vi lite olika syn på detta med träning men vad gör det. Jag VÄGRAR betala massor av pengar på träningskort nu när jag lärt mig att man inte behöver det .  Visst skulle det vara kul men sen så är det ju så att man ska ha ekonomi för det också, nej jag och maken satsar på vårt sätt och det funkar det med. Om jag får råd kan det ev bli ett rent gymkort men vi får se, har vikter hemma och man måste inte ha vikter för att få lite muskler, det räcker med ens egna kropp som verktyg.  Ska ju även börja träna med Iris plus att hon behöver lite mer motion än hon får idag, Lucky är noll intresserad och vill inte hur jag än gör så han får vara soffpotatis det är helt ok.  Sen kan man alltid hoppas på att man lyckas smitta barnen så dem också vill följa med ut, inte med och springa kanske men ut i naturen iaf, vem vet en dag kanske .

Av Jess - 19 maj 2015 07:13

God morgon!

Gårdagen blev inte riktigt vad jag planerat men hur ofta blir den det? Dock blev det en bra dag ändå. Vi hade debatt på engelskan vilket blev himla kul. Fick även reda på att jag klarade exell provet, phu nu är det bara redovisningen med powerpoint kvar idag sen är jag KLAR för denna termin. Jag har kämpat och är stolt över att jag klarat av detta. Nu vill jag bara komma in på utbildningen i Säter också. När jag kom hem från skolan på kvällen  igår så tog jag och maken en löptur, det gick bättre denna gång. Det tar sig sa mordbrännaren! Idag då, nu på morgonen ska jag och Diddi till soc på uppföljning med hennes kontaktperson efter det ska jag hem och försöka hinna dammsuga innan jag ska till skolan. Ska iväg med maken en sväng och handla efter skolan. I kväll blir det en löptur till. Nej nu har jag inte tid med detta. Ha en bra dag.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards