Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Jess - 2 maj 2015 07:46

God morgon.

Tänk att det sällan blir som man planerar. Iris mae har kurkat ur totalt och det bara rinner ur henne. Hon har fått en behandling med canikur, dock så är hon långt ifrån bra i magen, bättre men inte bra. Vi får se under dagen hur hennes mage beter sig sen får jag se hur vi ska göra, om hon ska ställas eller inte.  Luckys mage (peppar peppar ta i trä) är i bra. Han vet vad som är på gång då han fått bada och jag har borstat mm, nog för att jag gör det ändå men jag gör lite annorlunda inför utställning. Idag ska utställningsväskan packas annars lär jag glömma hälften. Sen hoppas jag på att vädret blir bättre och att det INTE blir regn, inte kul att ställa ut i regn, allra helst inte om man har långhåriga hundar!

Diddi vaknade runt 5 och mådde illa, det beror på att hon ätit saker hon inte bör och då blir det som det blir. Förhoppningsvis ger det sig under dagen med rätt kost! Nej nu kaffe och lite skolarbete innan familjen ska väckas. Blir till att handla lite på förmiddagen innan jagska bada Iris. Sen är det förberedelser inför i morgon samt göra paj till middag.  Ha en bra dag gott fok

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards