Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Jess - 28 juli 2014 12:39

Japp så är det. Idag flyttar Nanna hem igen och det är lite rörigt hemma just nu men det reder sig. Diddis rum är klart och hon har flyttat in dit igen och maken har flyttatut våran säng till vardagsrummet och tömt sovrummet helt. Jag och pappa har körtiväg köksbordet till Becca och vi ska ta Nannas så just nu sitter jag på golvet med datorn i knät då vi inte har nåt köksbord för tillfället. Vi ska bara flytta över det Nanna ska ha i sovrummet samt köksbordet idag vi tar resten om ett par veckor då vi ska städa ur henne lägenhet. Maken får inte lyfta så han får stanna hemma när vi ska bubba grejor, Tom och Susann får följa med istället. Nannas katt Peggy ska vi ha medockså givetvis, måste kolla med galler så hon kan ha dörren öppen. Peggy är inte hundvan så vi får ta det försiktigt och då är kompostgallerdörr bra grejer. Jaja allt ordnar sig till slut.

 

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards