Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Jess - 15 juli 2014 09:26

God förmiddag gott folk. Halvtrist väder ute men det gör inget för idag har jag en del att göra. Var in till Nanna igår , det är så mysigt att umgås med henne nu för hon har blivit socialare sen hon flyttade. Det kommer bli lite förändring i vårt hem i slutet av augusti och det kommer bli en lättnad faktiskt. Vad det är får ni veta sen när det är dags och klart.

Har en del möten denna vecka samt samtal att fixa mm. Med andra ord inget ovanligt. Insåg att det är lite drygt 3 veckor kvar tills det är dags att ge sig iväg på getaway rockfestival här i stan. 3 underbara dagar med massa hårdrock och urmysigt folk. Ja detta är nåt jag ser fram emot varje år sen det startade, detta är min och makens ledighet. I år blir det helt nyktert för min del men det gör inget för det är musiken jag är där för och givetvis för att träffa mysigt folk. nej nu kaffe innan jag fortsätter här hemma. Ha en bra dag ...

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards