Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Jess - 13 juli 2014 07:58

Ja jag vet att det gått några dagar nu utan att jag skrivit något men den jag jobbar hos har varit på en liten semesterresa till stockholm och jag plus 2 kollegor har jobbat. Jag har gjort mina nätter som vanligt fast på ett hotell i stället. Jag kom hem ca 15:15 blev då hämtad av maken sen åkte vi direkt och hämtade Nanna för vi skulle ju på den sk släktträffen som alltid är lördag vecka 28 varje år. Hem en snabbis för att lämna min packning samt för att setill att Diddi fick lite god mat för hon skulle minsann inte följa med. Trött som bara den var jag eftersom jag sovit ca 6 timmar sen jag klev upp i onsdags. Maken hade redan skjutsat upp Ninna , Johan, Suss och tom till festen. När vi kom dit så reagerade många på att jag gått ner mycket , ja jo jag vet vågen säger idag -30kg och visst ser jag att jag gått ner men inte på det viset andra ser tydligen. Vi gick en tipsrunda som Ninna och Suss gjort , trevligt och roligt. Sen blev det ett gruppfoto. Vi grillade lite och Nanna,Suss,Ninna,Tom och Johan  satt och bubblade. Flickorna är nu så stora att dom får dricka alkohol och där i skogen behöver man inte bry sig så mycket *S* Vi åkte hem efter ca 2,5 timme dels för att jag var såååååååå trött och dels för att Nanna tyckte att nu räcker det. Varje år lördag vecka 28 är denna tillställning och det är trevligt.

Min stora pälsboll här hemma visste inte hur han skulle göra när jag kom hem han var så otroligt glad och for runt benen som en galning. Men det märks att jag varit borta för han har backat lite i sina rädslor, men bara jobba vidare. Dock tror jag att han behöver en pälsbolls kompis så han har nån att ty sig till. Men just nu har jag inte dom pengarna att lägga ut i en summa. Spara ett tag sen titta efter en kompis, dock blir det en tik denna gång*S*  Nej nu lite mer kaffe sen hoppa in i duschen innan jag ska iväg på ett besök som jag inte riktigt vet hur det kommer att gå men det visar sig.  Ha en bra dag ni som läser.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards