Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Jess - 6 juli 2014 22:07

Så är det redan natt nummer 3 och helgen har gått fort. Det där med att jag sov som en gnu igår har jag fått äta upp med råge idag, inte en blund har jag lyckats med, så i morgon kommer jag vara gullig eller inte. Vete sjutton varför min kropp reagerar som den gör men men bara gilla läget.Blir ju ledig 2 nätter efter denna natt sen blir det tre nätters jobb i sthlm. Lucky har varit fånig med maten ett par dagar nu men jag tror att det är dels värmen men även förlite motion, men att gå långt är inte bra när det är så varmt för vovven. Har gått 2 svängar på lite drygt 2km med Lucky och han har varit ut med husse några svängar också så tja mer vågar jag inte pressa på promenaderna eftersom han lider av värmen. Men nu när jag blir ledig 2 nätter så ska jag ta sista svängen med en prommis på minst 4km , det blir efter tio på kvällen så då bör det vara lagomt svalt. I morgon är det en hel del på schemat för min del liksom på tisdag sen är jag ju borta tills på lördag. Måste komma ihåg att skriva matlista inatt så det är klart till i morgon. Så ska jag ställa in en del larm på mobilen så jag komer ihåg allt   , utan påminnelser skulle jag nog glömma vart jag har min skalle   . Nej nu plugga lite teori... Ha en bra natt gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards