Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Jess - 5 juli 2014 22:02

Så då är jag på jobbet för den andra natten . Jag har idag sovit som en gnu eller nåt. Sov innan halv tio och vaknade vid 15 så jag har slagit rekord. Var för engångs skull pigg när jag vaknade dock en skallebang men det är som vanligt. Känns bra att jobba igen för jag behöver mina rutiner. I veckan när jag ska jobba blir det väldigt annorlunda dock, min kund ska iväg på en kort resa så jag ska jobba natt men på hotell så det blir en blandning av jobb men semester, ni kanske fattar hur jag menar   . Så jag blir ledig måndag (somvanligt) men även tisdag för att jobba onsdag, torsdag och fredag natt. Kommer hem på eftermiddagen på lördag och då bär det av till bäcks fäbodar och årsträffen som hålls där. Tror dock jag inte blir där så länge eftersom jag inte har sovit sen freagen . Sen om jag ska vara ärlig så ska det bli skönt att maken börjar jobba på måndag för han likosm Diddi ska inte vara lediga förlänge för dom blir så rastlösa och dryga   . Visst ledig i lagom dos men inte förlänge helt enkelt. Nej nu kaffe sen göra nåt som tex jobba    Ha en bra kväll och natt där ute.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards