Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Jess - 27 juli 2014 07:33

God morgon där ute. Idag är det lite svalare och det sägs att vi eventuellt ska få lite reg och åska idag. Hoppas kan man alltid för det behövs verkligen regn. Har varit på en lite längre runda än dom rundor vi tagit den senaste tiden. Det är bara jag och Lucky vaken alla andra inklusive katterna sover sött. Igår började vi ju med Diddis rum, men allt gick inte som det skulle. Dels så ville inte spacklet torka, kan kanske bero på den otroliga värmen i det rummet  samt att all maskeringstejp lossnade pga värmen. Så det blir till att slipa och måla idag. Tror att Diddi sover himla gott trots att hennes säng står i vardagsrummet för tillfället. Jag är slut i hela kroppen trots att jag inte gjort nåt speciellt, jag tror att det beror på att jag slarvat med vitaminerna, jag tar mina b12 ,kalcium och omeprazol men dom vanliga vitaminerna är slut och jag har/är för lat för att åka till apoteket men måste nog göra det iaf. Jag somnaderunt 20 igår och sov till 22.30 sen vaknade jag. Klev upp tittade på 2 avsnitt av supernatural sen åter till sängen och sov till 6. Det är många timmar sömn för att vara jag, men kan säga att det känns inte som om jag sovit alls för jag är totalt slut. Idag står Diddis rum på agendan för det måste bli klart så vi kan flytta ut våran säng och göra iordning våran sovhörna. Igentligen vill jag bara lägga mig och dra nåt gammalt över mig men då lär det ju inte bli klart   . Jag hoppas vi hinner klart med det vi ska idag så kan förmodligen allt det andra bli klart i morgon. Det skulle underlätta massor , men vi får se. Nej nu kaffe och glo runt lite innan resterande vaknar här hemma. Ha en bra dag i värmen.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards