Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Jess - 14 juli 2014 08:09

God morgon gott folk. Idag vill jag inte vara med alls, min skalle bråkar som sjutton haft 2 anfall på 1,5 timme. Jaja sånt är livet. Lucky tyckte inte att jag skulle ligga kvar i sängen när maken åkt till jobbet så det var bara att kliva upp. Vi tog en runda på ca 40 min och det är kvalmigt men jag var lite frusen. Sen hem och försöka få skallen att lugna ner sig. Verkar bli en dryg dag men det är som det är. Idag ska vi handla samt hem till Nanna och hälsa på lite. Förutom det ska jag försöka prata lite med Diddi om vilken färg hon ska ha på väggarna i sitt rum, vi ska göra om hennes rum och gör om så som hon vill ha. Så på vår semester ska det ske och då får hon bo i vardagsrummet några dagar. Jag funderar på om vi ska ge oss på köket med för jag är hiskligt trött på dom gröna tapeterna med tja jag tror det är blåbärsris på dom. Sen så ska det tvättas som vanligt här hemma samt dammsuga och torka golven. Nej nu kaffe sen sätta fart så gott det går. Ha en bra dag gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards