Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Jess - 26 juli 2014 07:09

Sova kan ju vara skönt eller hur, men sånt är tydligen inte för mig. Straxt före sex kom Diddi och hade ett mindre gallstensanfall så upp och ta fram kramplösande som turligt nog hjälpte. Diddi har sovit 2 nätter vilket då ledde till noll sömn i natt. Trodde jag skulle kunna somna om efter jag gett henne medicin men nepp Lucky hade ju sett att jag var vaken så bara gå ut med honom på en gång   Det var lite kyligt ute men förmodligen är det många som tycker att det är väldigt varmt, jag fryser ju som sagt mer nu än nånsin. Katterna här hemma har spunk och rusar runt som galningar men om en eller två timmar är dom stilla igen för då är det förvarmt även för dom. m en stund ska jag börja plocka ner Diddis sovrum och göra iordning att flytta ut henne till vardagsrummet. Sen kan maken sätta igång med hennes rum, förhoppningsvis blir det klart i morgon så hon kan flytta tillbaka in dit igen. Sen ska vi flytta ut våran säng till vardagsrummet så jag kan skura ur sovrummet för den tilltänkta. Så vi har att göra denna helg, min snälla pappa ska hjälpa mig att köra grovsopor så vi blir av med sånt så vi får lite mer plats. Måndag och tisdag blir det full rulle men sen blir det lite lugnare ett tag. Tur jag inte lärt mig laga mat för bara några personer utan det sitter i ryggmärgen att göra mat för minst 6 personer när jag lagar mat. Ska göra en veckomatsedel för nästa vecka innan jag ska sätta fart för idag. Nej nu kaffe och matsedels göra . Ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards