Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Jess - 19 februari 2013 12:27

Har varit dålig på bloggning nu ett tag, men jag har inte haft nån ork eller lust. Lilltrollet har nu iaf varit på undersökning med ultraljud och dom fann 4 små och 2 lite större stenar i gallblåsan, så det är inte kontigt att hon haft så ont mellan varven. Nu väntar jag bara på att hc ska ringa mig så jag kan få veta vad dom tänker göra åt dessa förbenade stena, jag vet hur ONT det gör när man får anfallen och jag kan säga attjag föder hellre barn utan smärtlindring! Sen fick jag igår vackert höra at barnens mediciner numer INTE omfattas av högkostnadsskyddet. Men va faaaan då, så idag håller jag på att jaga deras läkare på bup för jag har INTE råd att lägga ut 3500kr i månaden på mediciner, ja det är vad dom kostar utan högkostnadsskydd. Idag har min snälla fader skjutsat mig så jag kunnat veckohandla, idag fick man ju vårdbidrag som tur är. Köpte även en ny näsring för jag har haft en vanlig näspin men trivdes inte med det så nu är ringen i igen och allt är som vanligt*S* Inatt ska jag ut natt 5 av 8 så jag ska väl försöka sova lite om en stund , sen ska jag städa innan det är dags för jobb. Nej nu har jag inte tid med detta, ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards