Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Jess - 2 februari 2013 01:50

Jaha så var det Peters vecka att ha Lilltrollet, hon har varit hemma i 3 veckor nu då Susanns pojkvän kom hit i 10 dagar så Peter bodde hos mig då. Känns konstigt men behövligt kan jag säga, i morgon ska jag banne mig sova MINST 7 timmar!!! Men som vanligt så är jag väl vaken efter 1 eller 2 timmar. Jaja den som lever får se. Imbolc har nu passerat och Moder Jord fick en vacker dag men lite vårkänning, men ännu är det förädiskt och kylan kommer krama oss ett antal gånger till innan hon vaknar och Kung Bore går i dvala. Först när Beltaine passerat kan man vara helt säker på våren och jag längtar till Beltaine och dess ritualer mm *tindrar och längtar*

Å vad jag saknar mina kängor som gick sönder i höstas, vill ha ett par 20 hålskängor minst, tycker det är både snyggt, jag och praktiskt. VILL HA NU!!! å så vill jag ha en kappa, ingen vanlig utan en ovanlig*flinar* Idag har jag svart långkjol gånger 2 för att inte frysa och det blev inte dumt, dock saknar jag KÄNGOR!!! Men men jag ska göra mig råd senast till hösten så är det bara! En de av mig längtar INTE efter sommaren och det är för att det är för ljust och det är för ljust för länge!!! Vintern är på det viset underbar men jag är inte så road av kylan tyvär. Så våren och hösten är nog mina favorit årstider. Måste göra nåt åt min hårfärg, har ju varit rödhårig sen jag var 14 förutom 2 omgångar då har jag vaarit svart (vägrar komma ihåg då jag faktiskt nästan var blond ..bläää jag måste ha varit sinnessjuk då), men det stora frågan är, ska det bli rött eller ska jag gå över och bli svarthårig men ha röd lugg? Jaja det visar sig, blir min kära ängel till granne jag terrar angående min hårfärg*S*

Har idag suttit i telefonmöte med vår sakkunnige från frösunda och filat det sista, nu så kör vi järnet, har skickat in ansökan om boende och ska på tisdag även till hab och få hjälp med at söka utökat vårdbidrag. får se vad det blir i slutenden. Nej nu ska jag göra nåt vettigt här på jobbet. Ha en bra natt/dag ni som läser.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards