Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Jess - 5 februari 2013 04:30

Jag skrev igår på fb att detta kommer bli intressant och ja så blev det. Hunden har morrat och glott ut i hallen, hon till och med ställde sig i anfallsläge. Herbie som är en fegis och normalt sover i Nannas rum har legat under täcket tryckt mot mig. Nu är frågan vad det är frågan om, är det nån som vill nåt eller är det bara nån som vill jävlas? Jag är inte rädd för det som jag inte ser eller förstår men kan bli mäkta irriterad när jag blir störd. Jag ser hellre till att denna kan förmedla vad denne vill, nu vet jag iofs att det är en kvinna men kan inte få nån ålder men tror inte hon är så gammal.

Droppen blev när jag ser hur nån står och tittar på mig vid fönstret, så jag gav upp så nu sitter jag här med kaffe och glor på datorn, hunden är helt slut och sover som en gris i sin korg, katterna har gömt sig.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards