Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Jess - 12 februari 2013 09:35

Igår var en seg dag, jag kände mig yr och seg i kroppen men idag är det nästan helt bortblåst som tur är. Gjorde inte många knop igår men fick besök av Ninna (äldsta dottern) och peter kom förbi en sväng. Ska bli så skönt när vi bor under samma tak igen, nja Ninna bor i egen lägenhet men då kommer hon komma hit mer än nu*S*

Hittils idag har har jag bara tagit det lugnt, har beställt 40 kilo kattsand, ja det går en hel massa sånt när man har många katter, men jag beställde även lite leksaker till både katter och hund. Är så enkelt och bra med animail.se kostar inte mer och man får det hem till dörren så man slipper släpa från affären och hem. Har fixat vaccinationstid för bäbisarna också, dom är så stora nu och snart får dom flytta*S* Visst är det mysigt med kattungar MEN dom är ligister och ÄTER ALLT och klättrar på 'ALLT. Föredrar faktiskt lite älder lugnare katter, visst kan Puma få spel och busa och så ska det vara men det är inte lika intensivt. Ska försöka dammsuga ur kattrummet (mitt sovrum igentligen men nu bor kattungarna och mammakatt där plus att dom har hela köket så dom har alltid folk runt sig ,nja inte på natten dårå men annars. Puma har fått spel just nu och g¨r och ropar som en tok, kollade om det var nåt hon ville och gissa vad? Jo hon ska ut på balkongen och leka i snön, jaja nu är hon ute där och busar. Jo vet ni vad som händer med en oöppnade toarulle om du glömmer den på köksbordet och har kattungar? o det tar max 5 minuter så är den sönderriven i miljoner partiklar, jaja har man inte att göra så får man*S* Nä sätta igång dagens göromål så man kan fortsätta glo på serien vampiers diary, ja jag vet att den är fånig men jag har nu sett 2 hela säsonger under tiden jag varit sjuk så jag måste se klart ju.. Ha en bra dag alla...

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards