Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Jess - 6 februari 2013 06:40

Hur kan man på så kort tid bli apdålig? Kände förvisso igår kväll att jag var lite vissen men nu under natten  (jag jobbar som vanligt) känns det som ett tåg plus en ångvält kört över mig. Jag har ont i alla leder, fryser och svettas omvartannat. Känner mig tokynklig och längtar efter mamma och DÅ är jag sjuk ska ni veta. Folk kommer bli rädd när jag ska hem, för med svart hår är jag blek normalt men nu ser jag död ut... Blääää jag har ingen lust med att vara sjuk och fan inte råd , men det är väl bara att gilla läget antar jag. Så fort mitt arbetspass är över ska jag slääääpa mig hemåt till min säng och själv dö. Nu kommer alla sk rutiner och ja allt sånt jag gör inte bli gjort för jag kommer som det känns nu inte kunna röra en fena. Nä nu räcker det med gnäll. Hoppas ni där ute slipper bli sjuka och är ni sjuka så hopas jag ni blir frisk fort.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards