Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Jess - 11 februari 2013 08:37

Fy fabian för att vara sjuk, har varit som en levande död. Trodde i min enfald att jag i lördags var nästan frisk och vad händer? Jo på söndagkväll kom febern som ett skott igen. Bläää Nä nu blir det till att koka ihop från mina egna recept för så här kan jag inte ha det. Bortsett får det så har jag mest sovit och sovit, men i går söndag så tog jag yngsta barnen på lunchbio då dels Nanna mår dåligt och behöver annat att tänka på men även för att göra nåt mysigt tillsammans när det inte är allt för mycket folk i rörelse. Vi såg de fem legenderna i 3D, insåg att 3D är inget för mig, ögonen gick i kors och jag hade svårt att se nåt så stundtals var jag tvungen attlyfta upp 3D brillorna. Nanna hade samma problem men Lilltrollet hon var som förstenad och vilka asgarv hon kom med. Båda tjejerna tyckte det var kul och mysigt, det värmer mammahjärtat massor. Sen åkte vi hem och barnen ville ha fiskgratäng till middag så vad gör man inte*s* Sen fick Lilltrollet för sig att hon skulle bygga ihop sitt 3D pussel som hon fick av sin farfar i julklapp, kan säga att jag HATAR pussel. Varför'? Jo för att jag har inte den kapaciteten att sitta och pickla och plocka, både jag och Lilltrollet höll på att gå i taken men då dör Peter upp och tur var väl det annars hade nog både jag och hon skalgit sönder halva hemmet. Ja jag blir väldigt frustrerad av pussel.  Såhär blev det tillslut  med hjälp av den bästa maken.


 

Så nu har jag uppdaterat er lite om det ni missat pga att jag varit för sjuk för att blogga*S*

Ha nu en bra dag och försök att inte försvinna i all dumma snö som kommer ner nu..

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards