Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Jess - 21 maj 2014 15:03

Jaha och vart tog tisdagen vägen? Nanna sov hos oss natten till igår och på förmiddagen tog hon och jag bussen hem till henne. Hon städade lite medans jag gjorde lite matlådor.Följde med henne på ett möte på eftermiddagen. Jag kom hem straxt efter fem och då var det bara att göra middag*S* Ja dagarna går fort nu. Idag har det varit växlande molnighet och sol, ett tag trodde jag att Tor skulle komma på besök för det var kolsvart på himlen och just när det blev som mörkast skulle jag iväg på info om en respirator så när jag klev ut så åkte lurarna i med hög musik för om jag hör muller blir jag stel av rädsla om jag är ute. Ja jag vet att jag är fånig men så är det. Väl hemma så kom Diddi nån minut efter mig och hon skulle minsann baka en sockerkaka och det fick hon väl göra. Har inte gjort många knop idag för pollen tar kål på mig kan jag säga, blir aptrött och det KLIAR, även Diddi blir väldigt seg och trött men inte sover hon mer på nätterna för det. Hon är inne i en period då hon somnar runt 23 och vaknar mellan 3och 5, det är för lite sömn men vad gör man , hon kan inte sova helt enkelt. Lucky ligger och sover  bredvid kylen och ja det är varmt inne om man kolla på tempen men jag känner inte värmen utan har faktiskt långbrallor och tjocka strumpor på mig samt tröja. När Lucky sover djupt så låter det som om han suger på napp ibland, han är lustig vår pälsboll. I morgon ska jag till sjukgymnasten med mina knän sen mot kvällningen ska jag , maken och ev Ninna,Susann och Diddi iväg på grillkväll med Nannas boende, ja Nanna ska ju naturligtvis med också. Det ska bli kul att träffa både personal men även andra som bor i området. Nej nu ska jag dricka kaffe och försöka få i mig nåt mellis, har dock svårt att äta just nu och blir illamående av allt utom vätska, jaja det kanske är värmen vem vet.Ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards