Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Jess - 5 maj 2014 16:03

Jaha nu har jag väntat sen halv fyra på att fk ska ringa och har dom gjort det då? Nä klart dom inte har Gaaaaa. Jaja bara vänta och vänta. Idag har jag varit på en prommis på ca 1 timme samt att jag varit på apoteket för jag hade inget ombyte till mina små sår med agrafferna på magen som jag har efter op. Passade på att kolla lite på coop också när det gäller magra pålägg. Alltså jag tycker inte jag gör annat än äter förvisso himla små portioner men som sagt det känns som om jag äter jämnt. Ska ju äta var tredje timme och jag får knappt i mig det jag ska i matväg för jag är inte hungrig utan nästan konstant mätt, skum känsla faktiskt. Inte har jag heller sug på nåt , jo det har jag jag vill dricka kolsyrat vatten men det får jag inte samt att jag vågar inte för jag är livrädd att jag ska dumpa. Vätskan får jag i mig utan problem som tur är även om det nu inte är kolsyrat vatten. Idag har Diddi varit i skolan och idag var det långdag som alltid på måndagar för henne, tur hon börjar nio. Susann ,Ninna och Beda är och hälsar på Nanna idag, tror Nanna uppskattar det massor. Till middag i dag ska jag och Diddi äta Lax och potatis och jag tar en liten klick creme fraiche till så jag kan blanda och mosa*S* Idag är det sista kvällen jag ska ha den där otäcka sprytan med fragmin sen slipper jag det tack och lov. Och klådan den ska jag sälja till nån som vill ha den, det går upp och ner med den. Mellan varven så kliar det nästan inget sen får jag bryt för det kliar så förbenat. Måste ringa i morgon och fråga va jag ska göra, börjar fundera på om det är fragminet jag reagerar på helt ärligt. Jaja det visar sig vad det är och jag hoppas det försvinner snart!!! Ha nu en underbar dag där ute i solen trots att det inte är så varmt. Blir ev en promenad till sen om det inte dyker upp nåt annat vill säga.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards