Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Jess - 18 maj 2014 13:57

Så har det varit några dagar utan bloggande men det har sina orsaker. Har varit hos Nanna några dagar och nätter då hon behövt det helt enkelt. Idag är det verkligen sommar här, å visst jag svettas inte och tycker inte det är apvarmt som många andra   Lucky däremot tycker det är väldigt varmt och vem skulle inte tycka det med al den päls han har.Stackars mattegrisen. Det får bli korta rundor för annars blir det för jobbigt för honom. Var dock ute en 30min sväng tidigt i morse och får ta en lite längre sväng ikväll när det blivit svalare. En nackdel med våran lägenhet är att när det blir sommar och varmt så blir det HIMLANS VARMT inne och det går inte att få ner temperaturen , så nu har fläktarna kommit in och i vardagsrummet har vi ett sk kyltorn, fast när jag sitter därinne måste jag ha fleecceträjan på för jag fryser   medans dom övriga tycker att dom flyter bort.Jag har haft sjuk träningsvärk efter mitt jypapass i torsdags och har fortfarande träningsvärk men men thats life. I morgon blir det jympa på förmiddan och yoga på kvällen sen får vi se hur jag mår på tisdag*s* Det är skönt att ha kommt igång med träningen, dock har jag svår med promenaderna för jag får så himla ont i knäna men det gers sig antar jag. Gymnasten sa åt mig att inte gå längre än 3-4 km per promenad och max 2 sådana per dag för att skona mina knän. Tror hon har rätt faktiskt så jag får lyssna på henne tillsvidare, men träna gör jag ändå fast jag lyssnar till kroppen . Nej nu lite mellis sen får vi se vad som händer. Ha en bra dag i värmen och glöm inte att dricka mer nu när det är varmt.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards