Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Jess - 6 maj 2014 13:00

Jag satt ju och väntade på att fk skulle ringa igår och det gjorde dom ju inte. Har försökt få tag i dom idag men nepp omöjligt så nu väntar jag nån dag och ser vad som händer. Idag har jag fixat med att ringa BuP då Diddis licens påmelatonin är slut så vi måste få ett nytt samt att jag ringt hc för att få en tid på fredag att ta bort agrafferna. Efter det gick jag en pw och på slutet av min pw såg jag att Beda (min kusin) satt ute så jag dök förbi en snabbis. Fick samtal från Diddis skola om att hon mådde illa och skulle hem, bara att ge sig iväg och handla för att ssen gå hem och möta Diddi. Blev snopen när jag kom hem för hon hade inte kommit än. Dår meddelande från skolan att det blivit strul med hennes taxi hem så den skulle komma 13.05 Jaja då hinner jag få i mig maten innan hon kommer hem. Ska göra lite läxor med frönken Diddi sen och jag tror det blir en pw till idag. Jag har fått sån ny energi som jag ALDRIG haft förr och det är underbart! Ha en bra dag där ute

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards