Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Jess - 19 maj 2014 11:49

Så var det måndag igen och det är 3 veckor sedan jag opererades. Tiden går fort och nästa vecka börjar jag jobba igen, det ska bli skönt att få en vardag som det ska igen. Har inte gått ner särskilt mycket sen op 2,5kg bara men det är helt ok.  Just nu börjar det bli mycket igen men jag har klarat det förr och gör det igen. Allt för mina barn oavsett! Mycket funderingar blir det och lösningar finner jag påvägen, det är en fördel jag fått lära mig under alla dessa år med mina barn. Vi får se vad som blir och hur det blir men bra ska det bli. När jag vet hur och vad  så kommer jag dela med mig av det.Skulle ju ha varit på ett jumpapass på förmiddagen men mina knän säger nej så det blir yoga ikväll plus kortare promenader med Lucky. Nej nu fortsätta med galenskaperna här hemma. Ha en bra dag gott folk.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards