Alla inlägg den 30 april 2013

Av Jess - 30 april 2013 06:22

Ja det går ju i perioder oc jag prioriterar som sagt lite annorlunda nu. Men lite uppdatering då. I fredags fyllde Lilltrollet 13 år och nu har jag inga småbarn längre. Hon önskade sig pengar och det fick hon, vi hade även köpt lite kläder till henne då hon knappt har några. Hon är himla kräsen med vilket tyg mm när det gäller kläder. Jag har jobbat hela helgen. Peter var till köpis med Susann och Lilltrollet i söndags för att köpa vårjacka, Susann hittade en men Lilltrollet hade ingen som helst lust så det blev ingen. Igår var jag och Peter med Lilltrollet till hennes nya skola och kollade in lokalerna, hon kikade runt med sinanya lärare och jag tror hon kommer stortrivas. Hon var nog mest impad av att det fanns ett bibliotek vägg i vägg där hon går plus att det fanns ett fik där. Så hon kommer nog vara pank konstant när hon börjat där*S* Idag så har jag tvättstugan från 7 på morron, ska städa hemma medans jag tvättar. Har tagit semester denna natt för att finnas till hands för min vovve som är tokrädd för smällare och raketer.

Japp detta blev kort och tråkigt men likväl en uppdatering iaf.. Ha en trevlig valborg nu alla. och till er som är liksom jag wiccan ha en underbar beltane.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards