Alla inlägg den 19 april 2013

Av Jess - 19 april 2013 11:18

Inne på dag 3 med feber, blir så less och orkeslös. Med alvedon i kroppen orkar jag typ 1 timme sen är jag helt slut. Idag fick jag ett samtal angående högstadieplatsen vi sökt till Lilltrollet, vi fick den!!!!!! Jag är så glad så jag känner mig som en liten unge på ca 5 år. Fånigt? Tja beror på, har kämpat och donat angående detta ända sedan september förra året. Så nu kan vi slappna av och vi kan se ljust på framtiden vad det gäller skola för henne. Dock fick jag igår besked angående boende för Nanna, AVSLAG! varför? Jo för att dels fanns inte hennes namnteckning (vilket den gör) på pappret stod det och dels för att dom inte fått träffa henne. Hmm det tog 3 månader för dom att komma fram till detta... Men nu är det så att det även stod att hon uppfyller ALLA kriterier för ett boende!!! Har pratat med hab och nu blir det ett möte med LSS och Hab ska vara med då, även jag och Nanna! Mer då? nja inget mer då jag är sjuk och Peter, Susann och Nanna är också rassliga. Lilltrollet har ångest till och från men det får hon varje vår och höst, förutom det är vi väl som vanligt. Dock har jag idag tvättstugan, jag har inte varit ner där sen stan brann men nu har jag inget val. Måtte vi köpa en tvättmaskin fort för att få tid i denna tvättstuga är SVÅRT! Kollade när nästa tid finns,,,, om en vecka kl 7 på morron var den enda som fanns på 2 veckor!!! Jösses hur ska detta gå? Jag som tvättar varje dag.. Jaja bara gilla läget liksom. Nä nu orkar jag inte mer... Ha en bra dag och var rädd om varann alla där ute!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards