Alla inlägg den 9 april 2013

Av Jess - 9 april 2013 22:07

Jösses vad tiden går fort, jag hinner inte med men men det landar väl snart skulle jag tro. Allt är sig likt fast ändå inte här hemma. Har idag varit och veckohandlat, jag hatar att gå i affärer! Skrev en matlista för 1 vecka framåt, dels för att ha en susning om vad man ska äta men även för att få kontroll på matkontot. Blir ju en anings mer mat när man är 5 än 2,5 personer*S* Idag har Nanna och jag varit på arbetsförmedlingen och det gick bra trots att det blev lite strul, men nästa gång Nanna ska dit så får hon träffa den hon ska. Lilltrollet går från och med igår själv till skolan och tycker det går bra, skönt tycker jag. Litha börjar bli mer och mer virrig, mattes stackars vovve. Peter sliter hund på jobbet och är helt slut när han kommer hem, stackarn. Susann pluggar på som vanligt. Hon är jätteduktig på att hjälpa till här hemma utan att man behöver säga till, känner mig lite bortskämd faktiskt. Ninnas infektion hon fick efter urdragningen av visdomstand börjar lägga sig. Hon såg inte klok ut kan jag säga, tur hon fick antibiotika. Nä nu orkar jag inte skriva mer, ska ta och dricka upp mitt kammomillte och sen krypa ner i sängen och spela lite.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards