Alla inlägg den 4 april 2013

Av Jess - 4 april 2013 15:59

Jaha ska jag dra upp det som varit den tid jag inte skrivit eller ej? Tja inte så himla mycke som hänt, jag har fyllt år liksom min älskade vovve. Sen så har jag jobbat, har gjort 5 nätter nu och har 1 kvar sen leeedig i 7. Kan ju säga att det nya området min kund flyttat till känns inte så säkert, jo när man väl kommit in men från bussen och in dit så är jag livrädd. Förra stället han bodde på var inte heller så lugnt men där var jag inte rädd iaf, jaja bara gilla läget. I morgon kväll ska jag på lite roligheter, en av mina kollegor har bjudit hemma all personal + kund på lite mat mm. Ska bli jätte skoj, jag har sån tur att jag kan kliva på bussen där jag bor och åka raka vägen till min kollega utan att byta, ganska skönt.  Lilltrollet har haft lite ont men VÄGRAR åka in så detta ska bli spännande att se hur det blir. Nanna har SVÅRT att ta sig upp men men. Susann tja hon mest bara är*S* Känns lite konstigt att få hjälp här hemma för det är jag inte van med. Idag har jag sovit 3 timmar vilket var 2 timmar mer än igår iaf, men sm sagt jag är ledig 7 dagar sen så jag får sova ikapp då.  Fick tillbaka mina provsvar igår och dom var bra, enligt dom är jag i kanonform*fniss* jaja det beror kanske lite på vad. Men blodtrycket är inte kollat med sån där 24 timmars än. Jaja nu har jag skrivit liiite iaf och vi får se hur flitig jag blir för jag som sagt prioriterar lite annorlunda just nu. Ha en himlans bra dag du rara läsare

Av Jess - 4 april 2013 07:31

Hej bloggen och ni andra, jag har inte glömt eller gett upp den jag har bara inte haft ork. Jag har gjort en prioritering helt enkelt, men senare idag återkommer jag. Ha en bra dag så ska jag snart åka hem och sova jag.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards