Alla inlägg den 13 april 2013

Av Jess - 13 april 2013 22:27

Jag börjar fundera på om det är våren och den stora omställningen som den senaste tiden fått mig att känna mig konstig. Dock så är allt påväg åt rätt håll iaf. Har varit lite låg ett tag och kännt mig otillräcklig mm, men nu är jag påväg åt rätt håll igen. Jobbar natt 2 av 6 och längtar tills imorgonbitti, då kommer Peter och hämtar mig från jobbet sen raka vägen hem och titta på formel1!! Jag älskar formligen F1 så är det bara. Idag har jag varit otroligt slö och sovit läääänge, vet inte om det är vädret som gjort mig så slö, tror det då resten av familjen varit lika slöa. Hela familjen var samlade nu ikväll och det känns mysigt när vi är alla under samma tak. Ninna och Susann är som ler och långhalm, Lilltrollet hon har börjat spendera tid på sitt rum och Nanna har börjat komma ut i hemmet mer. Dock känns det som om det är en hel del att göra för att få ordning på saker hemma men det kommer med tiden. Ska fråga pappa om han kan göra iordning Lilltrollets cykel, den behöver smörjas mm, så kan hon börja cykla nu. Tror hon föredrar att cykla till skolan trots att den ligger nära. Nästa vecka ska Nanna till hab vilket är första gången sen hon fick diagnos som hon frivilligt går dit, mycket händer kring henne nu, dock har hon samma hjälpbehov men är med och gör, inte som förr när man fick slääääpa henne för att få henne att ens ta sig upp. Sen så har jag nu lyckats gå ner lite till i vikt efter att ha stått stilla i nästan 3 månader, snart så kan jag sno kläder av Lilltrollet*S* vilket känns kul, idag tex så lånade jag en t-shirt av henne då jag inte hade nån ren själv. Nej nu orkar jag inte skriva mer, ha en kanonkväll alla som läser.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards