Alla inlägg den 10 april 2013

Av Jess - 10 april 2013 10:39

Ja jag behöver lite tips från er som möjligen läser min blogg angående recept på mat som är BILLIGT men är bra mat. Jag måste lära mig att laga riktig mat men det får bli på billigt vis, varför kan ni kanske undra, det får ni veta när det är dax det lovar jag, men tills dess behöver jag lite hjälp. Det är lite trögt att lära en gammal hund att sitta så att vara ute i god tid är nog ett smart val. Sen så är det ju det där med att baka eget bröd eller köpa, hemgjort är godast helt klart men är det billigast? Nej inte som jag ser det iaf men som sagt jag är ingen köksmänniska i den bemärkelsen så hit med tips är ni snälla. Idag tex så ska jag göra kalops till middag (blää tycker jag) så jag har precis startat med det och vet att det ska puttra läänge så övriga familjen ( inte Lilltrollet då för jag lär peta ut allt utom kött och sås) kommer bli nöjda. Nej nu hoppas jag ni kommer med tips medans jag slavar i köket och med snabeldraken. Ha det så gott så länge!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards