Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Jess - 24 mars 2013 19:31

Jag har svårt när det är rörigt och rörigt är det här hemma nu kan jag lova och jag får hybris. Massa prylar som ska slängas och stora sådana. Men på tisdag ska Peter och pappa köra iväg en hel del så jag och Peter kan få nån ordning här hemma. Idag fick vi ett bord och 6 klädda stolar av min moster och morbror, dock har vi inte iläggningsskivorna i, vi får plats alla 5  utan problem och är vi fler så lägger vi i iläggsskivorna så får vi plats många fler.  Tingeling har satt respekt i Puma,Herbie och Cobra utan att ens bli arg, hon morrar dock men mer är det inte. Hon travar runt här hemma som om hon alltid bott här så det kommer nog gå bra att ha alla 4 missarna, men vi får vänta lite och se.

Just nu är det otroligt lugnt trots att alla flickorna är under samma tak, Nanna sitter vid sin dator som vanligt, Lilltrollet är på sitt rum och donar, Ninna och Susann tittar på face off och Peter ligger i sängen ( vi sover i vardagsrummet) och surfar på sin platta medans jag sitter här i köket och nätar.

I morgon har jag fullt upp, Först ska Lilltrollet iväg till skolan och hunden rastas, sen ska jag iväg till min hc och ta massa prover. Sen hem och försöka dammsuga i denna röra, på eftermiddan ska Lilltrollet ta prover samt att Nanna ska till tandläkaren sen ska jag jobba lite på katthemmet. Tur jag är ledig från jobbet...hehehe. Nej nu ska jag göra klart här på nätet sen ska jag ta en dusch innan jag ska krypa upp i famnen på min vackra make...Ha en trevlig kväll alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards