Direktlänk till inlägg 25 december 2013

God fortsättning

Av Jess - 25 december 2013 18:15

Jaha så har snart hela juldagen gått och jag gör min femte natt av sex. Idag har det varit ovanligt lugnt, nu är det iofs ganska lugnt normalt när det är bara vi hemma men det kändes som om vi alla var i dvala idag. Ska under mitt arbetspass passa på och göra inköpslista och lite annat planerande. Det är ju så vi fungerar i våran familj, planera ,planera och planera lite till   . Jag hoppas jag snart får kallelsen till apnè utredningen sen efter den är det bara att köra.. Ska även kolla upp lite olika musiktillställningar för mig och maken, har lovat mig själv att börja ägna tid till att vara han och jag. Vi har liksom tappat bort det då vi har barn, alla barnföräldrar vet vad jag pratar om, dock brukar nog dom flesta komma igång med att vara kvinna och man liiite tidigare än oss men det har sina orsaker. Men nästa år börjar allt och mycket nytt blir det på alla fronter. Nu när året närmar sig sitt slut tittar man tillbaka på det som varit och funderar en del och jag kan ärligt säga att jag ångrar inget av det som varit utan ser allt som en lärdom. Sen att inte alla förstår det är helt ok för dom har inte varit där eller varit med om det heller, de jag kan säga är att jag är starkare och mer säker på mig själv än jag nånsin varit, vet också att den kärlek jag och Peter har är starkare än nånsin och vi kan klara av det mesta. Sann kärlek finner alltid tillbaka och växer sig starkare , livet går upp och ner och följer man med och lär sig på resans gång så blir man stark och rik. Min familj är mitt allt och ingen kan rubba det! Nej nog med djupa tankar mm nu kaffe och göra nåt nyttigt kanske. Ha en bra kväll och var rädd om det du har.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jess - 6 juni 2016 10:02

Ja, så blir det. Jag lägger ner bloggen, varken orkar eller har tid med den. Eller rättare sagt jag har tröttnat, vem vet kanske jag skaffar/skaffat en annan. Jag hoppas ni alla som följt mig får ett bra fortsatt liv. Tack för mig    ...

Av Jess - 24 maj 2016 07:16

God morgon där ute! Idag blir en heldag i skolan med studiegruppen. Igår var jag på info/utbildning för vikarier inom Gävle omvårdnad. En del bra och matnyttigt men även en del helt onödigt.  Har suttit och retat upp mig på en del människor fast ...

Av Jess - 22 maj 2016 11:35

  Igår var jag och jobbade kort tur på mitt absoluta favorit ställe. Stortrivs där med både de boende och med otroligt trevliga kollegor. Önskade att jag fick mer tid där, det kanske blir så det visar sig.   Jag har haft svårt för att sitta vid...

Av Jess - 18 maj 2016 10:32

God förmiddag. Idag är jag smått frustrerad vilket gör att mitt inlägg inte hänger ihop som det bör skulle jag tro. Men eftersom detta är min blogg så får ni ta det helt enkelt. Psykiatrin idag är i mina ögon under all kritik. Dock är det inte pers...

Av Jess - 11 maj 2016 11:28

Dagarna går och skolan är snart inne på sista kursen före sommaren. På jobbfronten är det helt ok, lite val hit och dit med mera men det löser sig. Sen så har jag helt tappat träningen på det sätt jag ville ha så idag har jag dels pluggat men även pl...

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards