Alla inlägg den 6 december 2013

Av Jess - 6 december 2013 22:32

Så då har arbetsveckan börjat. Fick skjuts till jobbet av min underbara make och han envisas med att hämta mig i morgon när jag slutar. Det har kommit en del snö idag men inte så mycket, dock har blåsten ställt till det lite, tror vi fick en liten del av Sven bara. En hel del olyckor har det varit och tyvärr också en del dödsfall. Lilltrollets taxi vara 25 minuter sen men jag förstod att den skulle bli sen så jag förklarade det för henne så hon slapp bli sur för att den inte höll tiden. Plogen kom först mot kvällningen och det är inte bra plogat , dessutom måste han som kör plogen tappat en del skruvar. Men men förhoppningsvis så fixar hyresvärden till det annars kan det bli stora problem om det skulle hända nåt. Nej nu ska jag ta lite kaffe ... Ha en bra natt och var rädd om varann.

Av Jess - 6 december 2013 10:35

Ja då har den sk stormen Sven kommit på besök. Fast så stor är han inte i mina ögon, borde vi inte ha lärt oss att varje år blir det vinter? Lite bilder bjuder jag på.

       

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards