Alla inlägg den 9 december 2013

Av Jess - 9 december 2013 10:03

Jo men idag ska jag vara ledig. Innan jag ens hann hem från jobbet så får jag ett mess från Lilltrollet som har ont i magen och mår illa. Jaha bara ringa taxi plus sjukanmäla henne. Bussen var ap sen hem inget som chauffören kan göra nåt åt det vet jag. Väl hemma så möts jag av en stank som hette duga, nån av katterna hade vält ur massor med sand och nån hade även passat på att göra sina behov i den på golvet, men det är inte katternas fel utan den männskliga faktorn, den som skulle mockat lådorna hade inte gjort det. Jaja bara städa upp , sen skulle jag ha varit in med Nanna för att skaffa id kort, ringde min far som skulle följa med henne istället så jag kunde vara hemma med Lilltrollet. Men Nanna fixade det inte och jag förstår henne då det blev en ändring i sista stund och då blir det svårt. Sova kan jag glömma då Lilltrollet mår som hon gör plus att hon är duktig att pladdra om jag ens skulle försöka. Kan ärligt säga att idag kommer jag INTE vara söt att tas med idag, känner redan nu att jag är på dåligt humör men ska försöka hålla det i styr så gott jag kan. Ska försöka trolla med knäna när det gäller lunch samt middag då det är toktomt i skåpen, men men jag vet att jag kan och det är inte första gången. Jag har mig själv att skylla då jag inte haft ork att veckohandla. Blir till att tvätta och dona samt byta sängkläder för att hålla mig sysselsatt, om jag lyckas hålla mig vaken till 20:00 ikväll är jag duktig och skallen tja den kommer ta ut sin rätt inom den närmsta timmen. Har 3 nätter till denna vecka och veckan efter tänker jag INTE gå utanför dörren om jag inte måste och jag ska SOVA all tid jag kan. Hmmm jag kan ju försöka tro på det iaf. Urk , nej nu kaffe sen sätta faart. Ha en bra dag gott folk...

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards