Alla inlägg den 20 december 2013

Av Jess - 20 december 2013 22:23

Så var man på plats och har installerat sig för en veckas jobb. Det ser ut som om jag ska flytta när jag kliver på mina arbetsveckor :) Men jag behöver inte släpa varje dag utan släpar dit den natten jag börjar och släpar hem när jag kliver av veckan efter. Har idag varit och handlat så nu slipper jag bråka med alla andra som ska stressa, även julklapparna är klara. Visst det är väl nån färskvara som behövs kompletteras men inte värre än så.  Så alla hemma har nu lååång ledigt men inte jag för då jag började jobba idag. Har idag gjort en deal med Lilltrollet om hur hon och vi skall kunna fixa till det så hon kan få betyg. Det blev en bra deal som jag tror stenhårt på, både hon och vi kommer få lära oss massor :) Idag har jag faktiskt slösat pengar på mig själv, jag köpte mig 4 nya ringar till öronen så nu har jag fina öron igen :) Och idag  kom maken nya mobil , fast jag anser att det är en android platta för det är STOR som ett hus och jag kommer att reta honom till vansinne, för han retade mig för min och grannen för hans "stora" mobil. Men makens mobil , tja nä det är banne mig inte en mobil helt enkelt :) :) Nepp nu kolla lite vad som hänt medans jag varit ledig. Ha en bra natt got folk.

Av Jess - 20 december 2013 10:34

Ja men då var det fredag igen och min arbetsvecka börjar inatt. Lilltrollet slutar tidigt idag sen ärdet jullov vilket hon tycker ska bli skönt, maken jobbar sista dagen och är sedan ledig till den 2 januari. Susann har redan lov och är i Manchester hos Tom och Nanna hon jobbar sina vanliga pass. Har denna vecka varit till bland annat kirurgen igen angående min gastric, han hade glömt kolla mitt svalj och så , vilket medför att det komer ta lite längre tid innan jag får min tid för operationen. Ska ju genomgå en sömnapné utredning innan op, han sa att han skulle försöka skynda på detta då det var han som bommade plus att mina knän nu nästan sagt upp sig helt. Jaja den som väntar på nå gott väntar .......alltid för länge*S*

Tänkte skriva en del saker men väljer nog att göra det i ett låst inlägg för risken för ramaskri är tämligen stort annars. Men men ha en underbar helg och var rädd om varann.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards