Alla inlägg den 29 december 2013

Av Jess - 29 december 2013 14:11

Ja då är detta år snart slut och ett nytt tar vid. Detta år har varit ett blandat år med både bra och mindre bra saker. Ytterst lite av det har jag delat med mig av här för jag anser inte att allt behöver synas även om jag inte är den som är tyst. Som alla år så säger man att året som kommer ska bli ett bättre år och så är det:) Året som kommer innefattar många nya saker för inte bara mig utan hela familjen. Saker som kommer ta lite tid att lära sig men som är ett måste, jag ser fram emot det och det kommer bli lärorikt. Sen blir det en hel del annat nytt med det tar vi då :) En  sak i taget heter det fast det blir några åt gången istället för en men det blir kanon i slutet. Jag önskar alla ett gott slut och ett riktigt gott nytt år. Nu blir det inget mer skrivet i år i denna blogg men återkommer nästa år ;)

Tack för att ni läser!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards