Alla inlägg den 7 december 2013

Av Jess - 7 december 2013 21:59

Så då var man på plats för natt nummer 2. Idag har jag varit något mer vimsig än jag brukar, men det finns förklaring till det. Maken har fixat och donat med Nannas dator, nu är det bara en grej kvar att byta ut sen har hon mer eller mindre en ny dator. Det tog nog mer än halva dagen att fixa med men nu är det gjort. Lilltrollet har jag sett typ 10 minuter idag, hon har haft en dag hon bott i sitt rum. Susann har varit och gjort nåt jobb för arbetarbladet med några av sina klasskamrater. Nanna har sovit mest men faktiskt varit social i vardagsrummet medans P fixat med hennes dator.

Natten som var och nästan hela denna dag har jag grubblat på människor, kan säga att jag inte blivit direkt klokare men det ger sig kanske. Fick en fråga om varför jag börjat låsa en del inlägg. Jo allt är inte till för er att läsa då en del tolkar det knasigt så därför låser jag dom inläggen och nej man kan inte få gästlösen.

Längtar till nästa helg då ska jag och maken på en kväll med nostaligsk hårdrock i form av bland annat Twisted sister och europe, dock är jag inget direkt fan av europe men det ska bli grymt kul att se twisted sister*S* Nä lite kaffe och sånt ... Ha en bra natt gott folk

Av Jess - 7 december 2013 00:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards