Alla inlägg den 28 december 2012

Av Jess - 28 december 2012 12:15

Då var vi på ruta 1 igen då. Har sovit hos maken 2 dagar men varit hem och varit hemma flera timmar för att fixa så Nanna fått mat och lagt fram mediciner men det blev ju skit av det som vanligt. Skulle ha varit och tagit prover idag med Nanna, det slutade ju med att hon inte kom iväg. Fick mess av henne om att hon frös och inte mådde så bra, jag svarade att det var försent att avboka, jag skyndade mig hem men vad hjälpte det för när jag kom hem hade hon lagt sig och krupit ihop till en boll under täcket och var inte kontaktbar. Kollade pulsen och den var normal så jag gick för att kolla hennes medicin, jaha hon hade inte tagit kvällsmedicinen men morgonmedicin. Alltså jag undrar hur i hela helvete jag ska kunna jobba heltid plus ha hand om Nanna. För även om jag nu varit hos maken som bor 5 minuter bort och varit hem många timmar för att försöka setill så allt blir som det ska och lik förbenat blir det pannkaka av det, hur ska jag då kunna jobba 10 timmar plus resa till och från jobbet plus ta hand om Nanna? När ska jag sova? Eller är det meningen att det ska gå åt helvete totalt? 'Hur ska jag göra? Hur ska jag kunna hjälpa min älskade Nanna? Jag måste ha en inkomst ( vilket är frågan om jag ens kommer få i januari) men samtidigt kan jag ju inte låta henne tvina bort och lida. Vad gör man och hur gör man? Jag har liksom 3 barn till som jag INTE hinner med, förvisso är 2 av dom vuxna men Lilltrollet har ju sin problematik och behöver mig också , så frågna ännu en gång hur i fela fridens liljor gör man? Har du nåt bra tips så dela med dig för jag börjar bli desperat nu.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards