Alla inlägg den 3 december 2012

Av Jess - 3 december 2012 10:17

Ja vår familj är inte som andras, men det gör inget. Jag och maken är särbos och anledningen till det tänker jag inte dra igen, men vi sammarbetar i det som behövs, han finns där när jag behöver det.  Vi har värme vi har ärlighet och framförallt vi har kärleken. Med dom tre sakerna kommer man långt väldigt långt. Vi har det tufft med våra npfare men kan alltid hjälpa till med nåt om nån annan behöver, inte ekonomiskt men med ord och förståelse kan man hjälpa mycke. Förståelse och att inte dömma är nåt människor borde lära sig, vet att det finns många som vet men det finns alldeles FÖR MÅNGA som bara trampar ner andra. Jag är väldigt låst till hemmet, det finns orksa till det, jag var en gång i tiden väldigt social och jag är fortfarande social men som sagt knuten till hemmet. Jag vill gärna umgås men sorgligt nog får då folk komma till mig, jag är även usel att ha kontakt via telefon för jag är less på att prata i den. Jag jagar ständigt nån myndighet eller läkare och det gör att telefonen blir en negativ sak. Jag är ju även jourhem för katter, kanske kan tyckas dumt men nej, för mig är det medicin liksom för barnen. Svårt att förklara men så är det. Litha min hund är nån jag inte kan klara mig utan, hon hjälpte mig att komma ur den svåra kraschen jag gick igenom. Så djur är mitt sätt att ladda batterierna på, visst skulle det vara kul att gå iväg nån kväll och spela lite spel eller nåt men jag måste planera för att kunna göra det. Samma sak om jag mot all förmodan skulle ha råd att gå ut då krävs också en himlans planerande men om jag får planera och har lite tid på mig går det oftast att fixa. Så ni som läser och som en gång i tiden fanns där, jag vet inte hur jag ska få er att förstå att jag inte drar mig undan utan jag har helt enkelt inte möjlighet att lämna mitt hem, jo för att handla snabbt och rasta hunden men sen är det stopp oftast. Nu har det varit en väldigt tung period som lättat något just nu, det svänger fortare än man hinner blinka, måste hela tiden vara vaksam på signaler så man hinner med så mycke som möjligt när det kraschar. JAg gör ALLT för mina barn och kommer ALLTID göra det! Nej nu är det nog med dravel för denna gång, men var tvungen att skriva av mig lite. Ha en bra dag och klä er ordentligt för det är smällkallt ute.

Av Jess - 3 december 2012 07:13

Jag fick se ett klipp på aftonbladet igår som gjorde mig vansinnigt ARG! Hur f-n kan man behandla människor på detta vis? USA borde skämmas och isne att vi lever inte på stenåldern och att med förståelse kommer längre. Det dom gör mot dessa människor är vidrigt och så förväntar dom sig att dom ska kunna få dom på rätt spår. Det dom gör är att göra dom rädda och dessutom göra dom farliga. För vilken människa skulle inte bli tokig av det. Stter in länken så får vi se vad ni tycker. Själv blir jag så arg så fick jag tag i nån av dessa som utför detta skulle jag utan tvekan göra likadant på dem så det får se hur det känns. JÄVLA IDIOTI är vad det är! Gå in på länken får ni se ....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15868160.ab

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards