Alla inlägg den 2 december 2012

Av Jess - 2 december 2012 14:59

Ja det är underbart nu är det ordentligt med snö och minusgrader. Jag brukar inte frysa men jag fryser som en gnu, var till affären med maken och jag trodde ärligt jag skulle frysa ihjäl. Jaja, jag har fått lite luft idag iaf och sällskap av maken. Känner mig ganska ensam just nu, visst jag har barnen men behöver vuxet sällskap också, som tur var kom då maken. Måste försöka få till pengar till en ny säng, den jag har nu är så mjuk att jag knappt tar mig ur sängen pga att min rygg vill ha en HÅRD säng. Ska titta runt lite här och där på priser, tänker vara lite petig nu faktiskt och så ska jag vara ego då jag behöver en fungerande rygg, sen så har ju höften sagt upp sig för en sisådär 6 månader sedan och den blir inte bättre av att jag blir paj i ryggen. jävla gnäll på mig nu jag vet. Jag vill ha en 160 säng med HÅRDA resårkärnor det skulle vara guld och så vill man ju ha en snygg stomme till, och vet ni jag vill ha en VIT säng, ja ni hörde rätt*S* Börjar antingen bli gammal eller så håller jag på att tappa alla dom skruvar jag har kvar. Dieten kör vi fortfarande men vi äter som sagt middag och det går bra. Idag blir det kyckling gjord i lergryta och till det lite fullkornsris och en råkostsallad på morot, kålrot och palsternacka och lite keso till. Smaskigt smaskigt. Sen har jag funnit en sida med häslosamma goda saker, kommer dela med mig av recepten när jag provar dom.  Nu ska jag fuska och värma lite glögg, jag fryser fortfarande sen jag var ut. Ha en trevlig 1:a advent.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards